ریمپ ایسیو Bosch ME17.9.71 بدون باز کردن قاب ایسیو


همان‌طور که می‌دانید برای برنامه ریزی و ریمپ ایسیو روش‌های مختلفی (JTAG,K-TAG) وجود دارد که بهترین آن از طریق پورت OBD است زیرا در این روش بر خلاف سایر روش‌ها، قاب ایسیو باز نخواهد شد و مشکلاتی نظیر آبخوردگی برد ایسیو در آینده و یا از بین رفتن گارانتی و … پیش نخواهد آمد.

یکی از ایسیوهای پرکاربرد بر روی محصولات ایران خودرو در سال‌های اخیر ایسیو Bosch ME17 می‌باشد که بر روی پژو ۲۰۶، ۴۰۵، ۲۰۷ و پارس با موتور TU5 و همچنین دنا و سمند با موتور EF7 مورد استفاده قرار گرفته است.

متاسفانه این ایسیو از آن جمله ایسیوهایی است که قاب آن به سختی باز می‌شود و بعد از باز شدن هم نمی‌توان همانند قبل آن را مونتاژ و آب بندی نمود.

سیستم تیونینگ

ایسیو BOSCH ME17ریمپ ME17 از طریق OBDریمپ از پورت OBDریمپ از طریق OBDریمپ ایسیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *